Be my guest

Welcome, girl and boy
Take my hand, let’s enjoy
From the bottom of my heart I wish you the best
You can be my guest (guest), guest (guest)
You can be my guest

You can be my guest
People, be my guest (guest)
Welcome people, be my guest
(Lala lalala… lala lala lala lala…)
You can be my guest
(Lala lalala… lala lala lala lala…)

Welcome, stay with me
Be my friend, you are free
To live your life, to share your love
With world

(You can count on me, darling, I’m your friend)
I’ll do anything for you
From the bottom of my heart I wish you
I wish you the best, yes (One, two, people)

You can be my guest
People, be my guest (guest)
Now you can be my guest
(Lala lalala… lala lala lala lala…)
(Lala lalala… lala lala lala lala…)

I’m always here for you
And you know I care for you
Just remember
I lo… lo… lo… lo… lo… love you

(Lala lalala… lala lala lala lala…)
Welcome people
(Lala lalala… lala lala lala lala…)
Now you can be my guest

(Lala lalala… lala lala lala lala…)
You can be my guest
(Lala lalala… lala lala lala lala…)
Be my guest
Sed mis invitados

Bienvenidos, chicas y chicos
Coged mi mano, vamos a disfrutar
Desde lo más profundo de mi corazón os deseo lo mejor
Podéis ser mis invitados (invitados), invitados (invitados)
Podéis ser mis invitados

Podéis ser mis invitados
Todos, sed mis invitados (invitados)
Bienvenidos todos, sed mis invitados
(Lala lalala… lala lala lala lala…)
Podéis ser mis invitados
(Lala lalala… lala lala lala lala…)

Bienvenidos, quedaos conmigo
Sed mis amigos, sois libres
De vivir vuestra vida, de compartir vuestro amor
Con el mundo

(Podéis contar conmigo, queridos, soy vuestra amiga)
Haré cualquier cosa por vosotros
Desde lo más profundo de mi corazón os deseo
Os deseo lo mejor, sí (Uno, dos, todos)

Podéis ser mis invitados
Todos, podéis ser mis invitados (invitados)
Ahora podéis ser mis invitados
(Lala lalala… lala lala lala lala…)
(Lala lalala… lala lala lala lala…)

Siempre estaré aquí para vosotros
Y sabes que cuidaré de vosotros
Solo recordad
Yo os a… a… a… a… a… amo

(Lala lalala… lala lala lala lala…)
Bienvenidos todos
(Lala lalala… lala lala lala lala…)
Ahora podéis ser mis invitados

(Lala lalala… lala lala lala lala…)
Podéis ser mis invitados
(Lala lalala… lala lala lala lala…)
Sed mis invitados




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...