When the music dies

You, you are my best friend
You are my everything, so don’t leave me now
You, you are the best of me
The reason that I believe, so don’t leave me now

And I try to keep us alive
But you’re cold, cold, cold
Now every second that my heart skips
It ends

But I still wanna keep us alive
But it’s cold, cold, cold, cold
When the music dies
It’s all black and white and there’s no sunrise
When the music dies

No you, you can’t even look at me
Still not gonna speak to me
Whoa oh oh oh…

And I try to keep us alive
But you’re cold, cold, cold
Now every second that my heart skips
It ends

But I try to keep us alive
But it’s cold, cold, cold, cold
When the music dies (Cold, cold, cold)
It gets cold and there’s no sunrise

So cold, now every second
That my heart skips, it ends

I try to keep us alive
But you’re cold, cold, so cold
Every second my heartbeat ends

Still I try to keep us alive
But you’re cold, cold, cold
When the music dies
Cuando la música muere

Tú, eres mi mejor amigo
Lo eres todo para mí, así que no me dejes ahora
Tú, eres lo mejor de mí
La razón en la que creo, así que no me dejes ahora

E intento mantener lo nuestro vivo
Pero eres frío, frío, frío
Ahora a cada segundo que mi corazón late
Se acaba

Pero todavía quiero mantener lo nuestro vivo
Pero hace frío, frío, frío, frío
Cuando la música muere
Es todo blanco y negro y no hay amanecer
Cuando la música muere

No tú, ni siquiera puedes mirarme
Todavía no vas a mirarme
Whoa oh oh oh…

E intento mantener lo nuestro vivo
Pero eres frío, frío, frío
Ahora a cada segundo que mi corazón late
Se acaba

Pero todavía quiero mantener lo nuestro vivo
Pero hace frío, frío, frío, frío
Cuando la música muere (Frío, frío, frío)
Hace frío y no hay amanecer

Tanto frío, ahora a cada segundo
Que mi corazón late, se acaba

Intento mantener lo nuestro vivo
Pero eres frío, frío, frío
A cada segundo el latido de mi corazón se para

Todavía quiero mantener lo nuestro vivo
Pero eres frío, frío, frío
Cuando la música muere


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...