Would you

Come and find me
I’ve been hiding from you
Come and get me, running from you
It’s been easy, easy for you
To believe me when I say I love you

But what would you do
When my house was empty?
My life in a bag and away from you
You took my love for granted
Would you really miss me?
Any other guy would do, but would you?

It’s a secret and a question for you
Where I’m at now, what are you gonna do?
If you run here and look for me now
Are we done here
Or starting somehow?

But what would you do
When my house was empty?
My life in a bag and away from you
You took my love for granted
Would you really miss me?
Any other guy would do, but would you?
Would you?

It’s a two-way street and I know that
But don’t look back
Still I wonder, still I wonder

What would you do
When my house was empty?
My life in a bag just to be with you
But when I’m at your door
Will you say you missed me?
Any other guy would do
Yeah, any other guy would do
But would you?

Would you? Oh, would you?
I love you
Lo harías tú

Ven y encuéntrame
Me he estado escondiendo de ti
Ven y cógeme, estoy huyendo de ti
Ha sido fácil, fácil para ti
Creerme cuando digo que te quiero

¿Pero qué harás
Cuando mi casa esté vacía?
Mi vida en una mochila y lejos de ti
Has tomado mi amor por sentado
¿De verdad me echarás de menos?
Cualquier otro chico lo haría, ¿pero lo harías tú?

Es un secreto y una pregunta para ti
Dónde estoy ahora, ¿qué vas a hacer?
Si corres hacia aquí y me buscas ahora
¿Lo haremos aquí
O empezaremos de alguna otra manera?

¿Pero qué harás
Cuando mi casa esté vacía?
Mi vida en una mochila y lejos de ti
Has tomado mi amor por sentado
¿De verdad me echarás de menos?
Cualquier otro chico lo haría, ¿pero lo harías tú?
¿Lo harías tú?

Es una calle que se bifurca y lo sé
Pero no miraré atrás
Todavía me pregunto, todavía me pregunto

¿Qué harás
Cuando mi casa esté vacía?
Mi vida en una mochila solo para estar contigo
Pero cuando esté en tu puerta
¿Me dirás que me echas de menos?
Cualquier otro chico lo haría
Sí, cualquier otro chico lo haría
¿Pero lo harías tú?

¿Lo harías tú? Oh, ¿lo harías tú?
Te quiero



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...