Adrian Lulgjuraj y Bledar Sejko representarán a Albania en Eurovisión 2013 con el tema "Identitet"


Tras tres días, ayer se conoció al vencedor del tradicional Festivali i Këngës, en su 51º edición. Los vencedores fueron el dúo formado por Adrian Lulgjuraj y Bledar Sejko con la canción "Identitet"

Así quedó la clasificación final:

1º - Adrian Lulgjuraj & Bledar Sejko - "Identitet" 74 puntos

2º - Anjeza Shahini - "Love" 62 puntos
3º - Hersi Matmuja - "Kush ta dha këtë emër?" 48 puntos
4º - Kejsi Tola - "S'jemi më atje" 42 puntos
5º - Merland Kademi - "Këtu fillon parajsa" 40 puntos
6º - Flaka Krelani - "Labirint i zemrës" 39 puntos
7º - Rezarta Smaja "Ti?" 36 puntos
8º - Bojken Lako - "Lot... Jetë? Dashuri" 27 puntos
9º - Rosela Gjylbegu - "Dëshirë" 11 puntos
10º - Dr. Flori & Fabi - "Jam ti!" 11 puntos
11º - Ardian Bujupi - "I çmendur për ty" 10 puntos
12º - Kelly - "Ylli im polar" 3 puntos
13º - Xheni & Enxhi Kumrija - "Arti i një fundi" 2 puntos
14º - Lnyx - "Si ty askush" 1 punto
Os dejamos con la letra de la canción que representará a Albania en Eurovisión 2013

Hey, hey
Hey, hey
Hey, hey
Hey, hey
 
Kam ardhur nga larg
Në pluhurin e kohës gjeta re dhe mallkim
Ugjenda unë shumë pranë e preka veç flak e zjarr
Un fola veç në heshtje desha pak jetë lavdi
Dhe kur ndava ëndrrën gjeta
 
Një rreze dritë, pak frymë si ti
Një rreze dritë, pak frymë si ti
 
I ardhur nga larg
Ke etje ke mall kur sheh çdo gjë që ndryshon
Vet jeta iken shkon tej, kjo gjuhë kërkon
Ish vendi ku u linde rrite, ndave trimërinë
E falë dashurinë nder vite
 
Vrapove ti gjete lirinë
Vrapove ti gjete lirinë
 
Hey, hey
Hey, hey
Hey, hey
Hey, hey
 
Na rriti kjo tokë
Do flasim në veç një gjuhë kështu sdo ket më lot
Do gjendesh kudo nëpër botë i huaj më sdo jesh
Le të jet fillimi ri në bashkë në vllazeri
Se kur ndava ëndrrën gjeta
 
Një rreze dritë, pak frymë si ti
Vrapove ti gjete lirinë
Një rreze dritë, pak frymë si ti
Vrapove ti gjete lirinë
 
Një rreze dritë, pak frymë si ti
Vrapove ti gjete lirinë
Një rreze dritë, pak frymë si ti
Vrapove ti gjete lirinë

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...